Ännu en arbetsdag

6/03/2009 08:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

och en ganska bra sådan. Projektet lider mot sitt slut och alla bitar börjar falla på plats så nu läggs allt krut på avslutningen nästa vecka då allt materiel ska presenteras. Har hunnit göra en hel del klart idag och igår, har en liten idé som jag ska leka lite med imorgon, bara hemifrån.. Efter nästa vecka är det “bara” ansökan till nästa projekt kvar..

Dessutom har jag hunnit sammanställe en PPP, och ett helt nytt materiel till min arbetsplats som jag ska presentera tillsammans med några andra punkter för KS på tisdag. Det ska blir riktigt bra att få det gjort känner jag och bara de klubbar igenom det så kommer vi att spara mycket pengar. Nåt ska jag väl bidra med innan föräldraledigheten.

Nu har Olivia slocknat för en stund sen efter att ha tjatat länge om att få gå i säng, så jag ska gå ut till hästarna. Pion hade en väldigt lugn natt, hon åt kanske inte så mycket men hon fick då vila. För övrigt så känns det egentligen ganska bra att hon inte fölat än, utan att hon har fått hämta sig efter avvänjningen – hon börjar se riktigt rund och fin ut igen.

Nej, ut i regnet – typiskt att det börjar nu haha.. 

3 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 3 juni 2009 kl. 21:02

OJ vad skönt att hon börjar se lite rundare ut Hanna! Jag tycker fölet ska komma nu! Jag och en vän till mig funderar på om vi får komma upp och titta på underverket en dag när den väl kommer? Skulle vara så kul! Och träffa tjejjerna förstås! =) /Maria

Comment by Hanna on 3 juni 2009 kl. 21:13

Ja det känns bra, revbenen kan man fortfarande se litegrann men hon är mycket rundare över rumpa och rygg :) Självklart är ni välkomna!

Comment by SMÅKILLARNA on 3 juni 2009 kl. 21:16

Tack tack tack tack Hanna!! =) Gud vad jag längtar!! Vill att den ska komma NU NU NUUUU!! =) Vill veta vad det är för en parvel där inne ju! =) Ser fram emot denna gång lika mycket som när Athena skulle födas!/maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers