Nedräkning

6/23/2009 09:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

till semestern – inget annat. Även om jag känner mig mer än redo för bebis så får jag nog vänta ett tag. Skulle tro att jag är lika redo nu som precis den här tiden för två år sedan. Men tyvärr är det inte bara två dagar kvar till bebis… snarare 30-nånting. Eller 40-nånting – vem vet…

Två arbetsdagar kvar. Har redan rationaliserat bort den tredje. Har jobbar så in i nordens effektivt idag så jag har inget att göra på mitt jobb – inget som det liksom är någon idé att påbörja i alla fall. Jag har till och med hunnit städa ut kontoret och förberett för en stackars vikarie. På torsdag ska jag i alla fall jobba sista dagen med projektet i Norsjö, och på måndag får jag åka in på kontoret och kolla mailen, och se om det ärnågot sista minutenfix jag kan ta tag i. Sen blir det semester….

Jag har beställt en ny hängmatta. Där planerar jag att ligga varje dag, så det är bäst att det blir varmt och soligt. Jag ska läsa böcker och inta vätska för att fylla på mina svullna vrister som får högläge. Och, ja just ja.. jag ska väl springa och jaga Olivia också..emellanåt.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers