Jag säg då de

6/17/2009 09:02:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har precis varit hos min gamla BM som gick i pension för ett år sen. Love semester! Har fortfarande inte gått upp mer i vikt. Helt plötsligt är alla värden finfina, till och med blodtrycket var lägre än nånsin trots att jag glömmer den där lilla tabletten hela tiden och NU LIGGER BEBIS ÄNTLIGEN RÄTT VÄG! Fast det hade jag anat de sista två dagarna då magen sett konstig ut och allting har varit på vänster sida istället för höger som alltid innan. Det var skönt i alla fall, nu hoppas jag den hålller sig där och kryper ner istället. Bums!

NU måste jag dock skynda iväg till jobbet och visa upp mig innan de glömmer bort mig helt..

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 17 juni 2009 kl. 10:47

Vad bra det låter! Skönt att du fått tillbaka din BM, tycker det var stor skillnad när jag bytte. Nu hoppas vi bebben inte får för sig att volta igen utan sjunker och fixerar sig.
kram

Svärmor on 17 juni 2009 kl. 20:19

Grattis, det är ju alltid skönt när det går som förväntat.Är nu i Umeå och tittar på bulan och lägenheten. Har grillat här ute och kunde faktiskt sitta ute och äta också. Hoppas ni har det bra, så hoppas vi att Johans present hinner komma imorgon så Erik får den med sig. Kramis

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers