Godmorgon!

6/10/2009 08:34:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har tagit en timmes hemmajobb nu på morgonen för att förkorta arbetsdagen borta. Har lite ångest över att lämna Pion och Bella alldeles ensamma hemma..nästan – så det blir lite kortare arbetsdag borta. Har dock lite jag måste åka in för att göra och förbereda inför morgondagen! Nu börjar det vara dags att släppa ut flickorna i alla fall, och rulla iväg.

Jag har förresten sovit många timmar i natt. Bara vaknat någon gång och plirat lite på TV:n för att se att de fortfarande vara kvar.. och för tre toalettbesök där jag krampaktigt tagit mig till toan. Min rygg är totalt kaputt just nu, kan knappt gå – skulle sitta fint med en rullstol just nu faktiskt. Så här illa har det aldrig varit. Well, well, förutom det och en eländig hosta har jag sovit bra och det är skönt!

 

DSC_0941

 Tjejen som fick världen överraskning när hon kom från dagis igår! “Lilla hästen” “Pion ha bäbis!” “Lijas bäbis!”  “Lija mjuka” Ja, ni ser ju – inte kommer jag att få ha Bella för mig själv inte..

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 10 juni 2009 kl. 10:52

Pion är ju proffs. Nog vågar du åka iväg =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers