och så blev det måndag..

6/22/2009 11:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

jag drömmer om att nästa bebis ska ha samma dygnsrytm som sin storasyster. Storasyster har nämligen alltid sovit gott och länge på nätter och mornar och det är så skönt. Jag har varit så trött i ett par dagar, då är det skönt att å sova till 9-10 på mornarna… Imorse väcktes vi båda två tjugo i tio av telefonen.. det var nog lika bra, för vi har ju ett par dagar kvar på jobb och dagis innan det blir semester! Dumt att vända på dygnet redan. Kan ju skryta lite mera också, för Olivia är verkligen säker på pottan nu! Hon är så himla duktig.

Funderar på vad vi ska hitta på idag. Jag ska nog klippa gräset när Olivisen ska sova, men det blir nog inte riktigt än.. Annars vet jag inte, ärligt talat så vill jag nog mest bara ligga och vila idag känns det som..riktigt segt idag.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers