Avslut

6/11/2009 10:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi haft ett formellt avslut på projektet jag jobbat med de senaste sex månaderna. Det var roligt, allt gick bra och responsen var positiv så vi är så nöjda och glada nu. Framförallt över att det faktiskt blir en fortsättning. Inte med mig vid rodret eftersom jag ska vara föräldraledig, men jag hoppas få ta del av kakan på annat sätt.

Däremot så känns det väldigt tråkigt att projektet faktiskt är slut. Projekformen passar mig som handen i handsken, men framförallt så har vi haft förmånen att vara tre projektledare på olika orter som har fått jobba tillsammans – det har verkligen gått över alla förväntningar och vi har haft så roligt! Så jag kommer att sakna mina kollegor, såväl projektledare som samordnare och metodstöd. Men, vi har ju två veckor till att tampas även om inte alla kommer att vara med hela vägen… Nu ska jag dock luta mig tillbaka, klappa mig själv på axeln för väl utfört arbete, och v i l a!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers