Nä, nu är jag less

6/06/2009 08:41:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

tycker inte man ska behöva vänta så här länge på föl.. hon kan ju lika gärna hålla på så här i tre veckor till! Det ska enligt alla konstens regler inte vara mer än nåt dygn kvar MAX men det strundar hon fullständigt i lilla Pionen. Eller om det är fölis som bestämmer, jag vet inte riktigt?

Idag ska vi väl fira nationaldagen litegranna, bygga sommarhage och sen får vi se… Inte pussa på fölis i alla fall.

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 6 juni 2009 kl. 09:05

Det är fölis fel, helt klart! Du vet ju själv att det är bebisrackarnas fel i magen (säger jag som gått över 9 dagar med båda killarna) Pionen lär nog vara less hon med! =) Men hon kanske bestämmer sig för att klämma ut den IDAG istället så att den ändå föds på sveriges nationaldag - det vore coolt! =) Japp, jag hoppas på det för nu är jag också övervänt!! Nä du väntar hon 3 veckor till så är hon fasen inte poppis Pionen vår! =) /m

Comment by SMÅKILLARNA on 6 juni 2009 kl. 10:37

Du Hanna, visst mailar du en bild på fölis direkt du kan så jag kan lägga in på bloggen så alla får se? =) Fast först såklart på mobilen! =)/maria

Comment by Hanna on 6 juni 2009 kl. 22:39

Ska se till att maila och messa bilder NÄR det blir av! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers