Bättre

6/30/2009 11:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Huvudvärken blev bara bättre och släppte framåt eftermiddagen så jag har överlevt denna långa dag. Däremot så är jag absolut hur hungrig som helst, men kan fortfarande knappt få i mig något. Det går bra tills jag börjar äta, då säger magen stopp. Inte så kul men det blir nog bättre det också. Huvudsaken man får i sig vätska. Och att man orkar vara uppe på benen. Stora framsteg från gårdagen…

Har varit till stan en sväng idag, bilen skulle besiktigas så det var bara att åka iväg. Vi hade även ett annat uppdrag som lyckades bra. En ny investering står på gården som vi kommer att ha stor nytta av. Vad det är håller jag på lite tills vi har bestämt hur vi ska förhålla oss till det, men det är inte så spännande nyheter precis. Systeryster var till stor hjälp dock! TACK för att vi slipper åka den vägen en gång till!!

Imorgon kommer bebisrapport igen. Full fart är det då i magen så bebisen verkar må aningens lite bättre än mamman.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 1 juli 2009 kl. 17:43

He e bara å bju igen

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers