Kvällens..

6/04/2009 10:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Johan har beställt föl i natt, jag har det inte så vi får se vem som har rätt… I morse hade hon vaxproppar i alla fall, och lite tjockare mjölk idag än igår men inget fullt utslag ändå tycker vi. Så det blir att hålla ett öga öppet i natt också. Imorgon jobbar jag ju i stan, så skulle det bli föl har J lovat att vara hemma och hålla ställningarna. Men jag vill ju vara hemma…… fast jag vill ju ha föl också! Förstås.

Haft föräldraträff och gått igenom profylax. Säkert bra men inget som jag kommer att ta till mig gissar jag… Fick dock en liten god nyhet, min gamla bm kommer att komma tillbaka några veckor i sommar! Det ska bli roligt tycker jag!

Nu tänker jag lägga mig och bläddra lite i en tidning en stund, fick en gratisprenumation i tre månader bara så där, har inte beställt, och INGA förpliktelser. Sådant gillar jag, och lite lyx i vardagen är ju aldrig fel..

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers