God morgon!

6/18/2009 07:59:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I morse var det tungt att stiga upp. Hela stora magen var så hård så det gjorde rent ont. Men tack och lov gick det över när jag tvingat mig själv att vara uppe och gå en stund. Har nog sovit FÖR länge, inte ens toan har kallat i natt. Nu ska jag till Arvidsjaur en sväng, sen ska vi till stan i eftermiddag – all hästmat är visst slut! De äter oss ur huset..Hinner jag ska jag minsann kika på lite hallgolv också.

Igår när jag kom på jobbet  så sa min chef:

“Oj är du HÄR idag!”, sen var hon in vid tretiden och tyckte det var dags att gå hem.

“Men du kommer väl inte imorgon?” sa hon.

“Nää…”  svarade jag

“Nej, det tycker jag inte, trevlig midsommar!”

“Jag ska ju till Arvidsjaur…”

“Vi ska ju ha lunch nästa vecka, som en avslutning – men kom bara om det känns bra. Tänk på dina barn först!”

Det känns som om att jag redan slutat jobba hahaha… undrar om det ser ut som om att jag behöver semester?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers