Me & I recension

5/15/2008 08:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Köpte ju kläder från Meandi för ett tag sedan. Tänkte jag skulle recensera dem nu.

Husvagnsbodyn är precis så fin som den ser ut att vara. Tvärr är det urusel kvalitet, tyget är tung och knapparna i grenen håller på att lossna för att tyget inte håller. Detta trots att bodyn fortfarande är alldeles för stor för Olivia, så det är inte för att det blir för tajt precis. Har bara använt och tvättat den ett par gånger. Riktigt dåligt med tanke på priset.

Klänningen var superfin. Tyvärr hann vi bara tvätta den en gång innan den blev alldeles grådaskig och ful. Missfärgad i tvätten, kan man tänka - konstigt nog det enda som blivit missfärgat! Det är som en sån där tvättlapp som man lagger med i tvätten - suger åt sig allt. Väldigt trist eftersom den också var dyr. Kvar är då klänningen jag köpte. Den är fin, skön och har hållit bra fast den bara är tvättad en gång. Jag trivs nämligen inte alls i längden och den används därför inte så mycket. Det känns som om jag springer runt i en nattskjorta. Bra att hitta när man vill vara mysklädd dock. Skulle passa en dag som idag till exempel då jag bara ska sitta inne och plugga.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 15 maj 2008 kl. 13:41

Men fy tusan så dåligt! Det är trist när man lägger ner myket pengar på något och sen håller det inte...
Nåja, kanske går att reklamera?!

Hoppas du får en alldeles underbar dag iallafall!! Kram

Comment by Hanna on 15 maj 2008 kl. 15:03

det hoppas jag verkligen!

Detsamma Hanna!
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers