Igår Idag Imorgon

5/31/2008 08:59:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår var vi ute precis hela dagen. Vädret var ju riktigt bra, så bra att jag lyckades bränna mig och det hör INTE till vanligheterna. Men huden i knävecken är väl känslig kanske? Tål inte att man ligger på mage i tre timmar och jobbar framför datorn... Kvällen var lika skön den, vi låg ute i gräset och bara njöt faktiskt. Det var knappt några mygg ens. Före det hann vi dock börja med Sto och Fölhagen, men hann inte riktigt göra klart. Nicke och Malin svängde förbi, och jag säger då det, jag trodde inte att dom skulle komma igår. Heller. Det verkar som om att det är en äkta "amli-tjurskall" på gång där...

Idag så ska vi, nu efter frukosten, handla lite fika och picnickmat eftersom vädret verkar strålande även idag. Ska väl handla lite nödvändigheter inför kvällen också. Sedan så blir det hagbygge för hela slanten! Ikväll ska vi på partaj, storebror har ju fyllt.. ja 35 är det väl om jag nu är 25...och det ska firas! Blir nog en rätt så lugn tillställning, i alla fall för min del, eftersom jag har en "poa" att se till.

Imorgon har vi inga större planer men det finns en hel del att göra. Utejobben är det som hägrar just nu... Sen har jag lite skolarbete att fixa med så klart... 

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers