"Fan vad tråkigt du måste ha"

5/09/2008 05:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag vet inte om jag har missat något, men tydligen är det så att allt roligt i livet går ut på att fika och äta godis. Gör man inte det så har man tråkigt. Själv så ser jag fram emot ett hälsosamt och aktivt liv i rörelse, där jag får vara frisk och må bra. Jag vill dra mitt strå till stacken så att jag kanske får vara frisk, slippa hjärtproblem, diabetes och andra följdsjukdomar som kommer med ett mer osunt leverne och framförallt övervikt. Nu känner jag mig pigg, stark och jag mår hur bra som helst. Jag äter mycket, och gott och håller nere på godsakerna även om jag faktiskt kan unna mig ibland. Jag har inget sötsug och jag kan faktiskt inte förstå hur det kan vara tråkigt? Tråkigt vore att ligga i soffan, sockerstinn, och inte orka göra något.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers