beslutsångest

3/05/2008 10:24:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Var och kikade på Me & I's nya kollektion igår. Fick grym beslutsångest över vad jag skulle köpa... Man har ju tyvärr inte råd med allt. Vad jag inte köpte var likadana kläder till hela familjen, eller missmatchat typ orange/tröja orange byxa. Det blir lite för mycket. Olivia fick husvagns-bodyn som jag blev störtförälskad i vid första ögonkastet.

08141004_grupp

Sedan fanns det supergulliga molnklänningar och härliga singoallklänningar i frotté. Mitt val till flickan föll på en kombo...en frottéklänning i singoallamodell:

08111001_grupp

Självklart blev det något till Mamma också! Grym beslutsångest...jag valde mellan två fina klänningar (på - dom ser lite tråkiga ut på galgen). Vilken tror du att det blev:

08154005_grupp 08154007_grupp

               Godisråttan             eller              Zooklänningen?

Bilder från www.meandi.se

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers