Roadtrippin'

5/16/2008 11:48:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi alltså varit på en roadtrip, ända till Finland faktiskt. Mycket trevligt, det var verkligen länge sedan! Fick ju prata gamla minnen ("nu är det min tur" hahahaha..), det nya livet (som bara blir bättre och bättre) och förhoppningsvis har vi skapat några nya minnen. Det blev ju en tur till Alko till exempel, sen var det ju det där med hamstern och för egen del så småfnissar jag fortfarande åt tjejen i provhytten som hade problem: "Det är ju så stora kukar! Dom går ju inte att använda". Hm. För min del blev det mest fönstershopping, jag har spanat in så mycket skoj som jag vill ha någon gång. Med mig hem blev mest bara småkrafs för små pengar som är det enda jag har, nya sängkläder har jag dock investerat i och det finns ju nästan ingenting bättre. Äntligen hemma efter en lång dag, längtar så mycket efter Olivisen så det är inte klokt. Funderar på att hämta hit henne och lägga henne här i sängen hos mig. Jag har nämligen vikt in årorna, J ser på hockey men jag behöver min sömn känner jag. Det har varit en lång dag och vem vet vad som väntar imorgon. Nu ska jag krypa ner mellan nya härliga lakan, sov gott!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers