God morgon!

5/23/2008 10:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

"Jag har nu läst igenom uppsatsen och jag tycker att ni har gjort ett fantastiskt bra jobb, jag är djupt imponerad, vilket teoriavsnitt och vilken härlig diskussion, bra att ni vågar ta ut svängarna."

Fick mail från handledaren... De orden kändes fantastiskt bra måste jag säga, och faktum är att det enda vi behöver ändra enligt hnom är diverse stavfel, lite struktur och ommöbleringar och så vidare. Bara småsaker med andra ord. De som är eller har varit i den akademiska världen förstår att det är typ hur bra som helst med tanke på att det är ett första inskick till handledaren vi talar om, och att det trots allt är ett arbete på C-nivå!

Humöret är med andra ord lite bättre idag, om än inte på topp! Nu ska jag bara räkna ut hur jag ska kunna gå upp med uppsatsen och vara hemma och vaka samtidigt? Naturligtvis har vi fått en dag som respondenter, och en dag att opponera på.. jag hade hoppats på allt på samma dag så hade jag kunnat köra ner över dagen bara.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers