Bokat hotell.

5/28/2008 04:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag fick inget svar från det urgulliga och supermysiga vandrarhemmet där jag brukar bo. Man är ju bara en fattig student så jag sökte efter något lika bra och lika billigt. Helt hopplöst! Till slut hittade jag ett trevligt pensionat, inte riktigt samma prisklass men bra mycket billigare än ett hotellrum. Det skulle finnas tre lediga rum så jag skyndade mig och bokade ett. Bokningsbekräftelsen kom och allt var frid och fröjd.. eller jag tyckte nog att det blev lite dyrt men det blir ju bara en natt borta så det får gå tänkte jag. Efter en stund fick jag ett mail, det var dubbelbokat men om jag ville kunde jag få ett enkelrum på hotell Jemtlandia, och dessutom billigare! Från vandrarhem till hotell - Vad säger man? Ja tack.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers