Det är lite körigt

5/20/2008 09:39:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

har lite mycket att göra just nu så jag har inte tid att blogga så mycket. Men när jag inte bloggar kan ni alltid kika in hos de bloggare jag länkar till. När jag tänker efter så har jag inte alls länkat till allting, får se till att uppdatera den där listan. Det finns även sånt som jag slutat läsa. Men det får ni själva bedöma, vad som är läsvärt och inte. En jag kan tipsa om som återuppstått är "Pauline" (Mitt i Smeten), men numer bloggar hon öppet, Smeten har kommit ut ur garderoben - Micaela Moreno. Jätteroligt eftersom hon var en av mina absoluta favoriter för nåt år sen. Skriver korta skarpsinniga inlägg i bästa Bridget Jonesanda.. Enjoy!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers