MÅL

5/25/2008 10:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, jag har ju haft min lilla kamp mot kilona. Hade ju en första målsättning på - 10 kilo och från början var jag flitig på att rapportera mina resultat. Så nu känner jag att jag måste uppdatera. Jag gick ju nämligen i mål för ett tag sen, nån vecka sen är det men det har ju varit så fullt upp ett tag så jag har helt glömt att rapportera! Så vad händer nu då? Just nu så kör jag fortfarande mitt GI eller vad man nu vill kalla det. Det är inte så noga. Just nu lever jag som jag tänkt att jag ska kunna leva. I balans. Däremot så har jag ytterligare ett mål att passera. Jag tänker dock ligga lite lågt med det i två veckor till, tills jag får sommarlov och "bara" är mammaledig. Just nu har jag fullt upp med två heltidsjobb och orkar inte tänka på annat. Så då vet ni! Grattis till mig!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 26 maj 2008 kl. 08:25

HEJA HEJA HANNA!!! Vad du har varit duktig och vilken fin kommentar till arbetet ni gjort!! Stort grattis till dig!! Keep up the good work =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers