men se det snöar...

5/12/2008 12:03:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


ikväll när jag gav hästarna kvällsmaten så började det regna så smått. Efter ett hastigt övervägande på skyndade jag mig att slänga på täcken innan de hann bli blöta, med tanke på att det inte var så många plusgrader och ett fortsatt regnande kan bli kallt... När jag kom in så började det blåsa upp och jag kände att mitt beslut var helt rätt. Nu när vi börja tänka på sängen och släpper ut jycken en sista sväng så ser vi att det snöar... Usch! Längre söderut i detta långa land solar man idag och många har premiärbadat i havet och här snöar det! Galet sjukt detta. Tur hästarna är klädda och har sitt fina vindskydd att kura i...fast dom kanske fortfarande kommer ihåg vintern för bara några veckor sedan?

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers