Nu fattas bara

5/21/2008 09:24:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

sammanfattningen. Rapporten är klar. I alla fall klar för korrekturläsning, har precis skickat den till handledaren. Är någon sugen på att korrekturläsa 48 sidor rapport så hojta. Nu ska mitt huvud vila...

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 21 maj 2008 kl. 23:10

Grattis! En annan har en hel del kvar.... :( Men, men, det blir väl... Visst har du koll på att hovis kommer i morrn?!? Nu ska jag nog ta och sussa. Men du snarka, det har Bulle alltid gjort! Han är ju knappas oroig av sig heller! ;)
Vi hörs! Kram M

Comment by Hanna on 22 maj 2008 kl. 16:44

När ska den in då? Vi ska ju vara helt färdiga på tisdag och nu är det ju bollandet fram o tillbaka til handledaren som gäller, innan det är perfekt!

Anonym on 22 maj 2008 kl. 22:54

Den ska vara inne för opponering senast onsdag till veckan... Å då jobbar jag mån, tis, ons.... Hmmm undra hur jag är funtad?!? Men i morrn, (läs snart) ska jag skriva diskussionen å Jill ska vara hemma å hjälpa mig! ;) Det blir nog bra! Som sagt, tur vi ska SPA:a i helgen åsså kommer det att bli motion också! ;)
Kram // M

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers