En prinsessas dagbok

5/19/2008 10:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I lördags morse steg jag upp som vanligt, fick frukosten serverad och sedan satt jag i min tron och väntade på chauffören. Inte behövde jag vänta länge heller. Den svarta limousinen gled upp för allén till Ulriksdals Slott och jag fick sjunka ner i det mjuka sätet, samtidigt som min egen bartender serverade ett ljuvligt glas Asti. 30 år 004Därefter påbörjade vi färden till min egen salong där mina tjänare troget väntade. Väl på plats fick jag först lägga håret, sedan blev jag sminkad och friserad. En härlig lunch väntade och jag intog mina räkor till mitt vin. När det så var dags för påklädning hade jag inget att ta på mig. Men vad är man väl 30 år 015för prinsessa om man inte kan svänga ihop en balklänning på nolltid? I min vackra klänning tog jag sedan det stora klivet  från prinsessa till fotomodell och gjorde ett långt pass i studion. Som den modeprinsessa jag är så kunde jag inte låta mina fans vänta längre, utan jag begav mig ut bland folket. Den som ville fick lov att KÖPA min autograf, ja man kan ju inte ge bort den hur som helst... Det var en riktig storsäljare och bara en stund senare var mina autografer slutsålda! Ja, en prinsessa som jag kan inte skriva hur många autografer som helst på en dag. Efter en lång och arbetsam dag som denna tog jag nu en liten siesta. Vi 30 år 048 hade en slottsmiddag att se fram emot på kvällen... Efter min lilla vila blev både jag och Drömprinsen hämtade och eskorterade till det lilla slottet på Udden. Väl framme väntade en härlig middag i goda vänners sällskap, med berusande drycker och spännande lekar. Kvällen gick och morgonen kom innan vi motvilligt promenerade hemåt i i den stilla vackra soluppgången...

30 år 071

XX

Cin The Fucking Rella

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 20 maj 2008 kl. 10:28

Grattis i efterskott eller vad det nu blir! =)

/ Annelie

Comment by Hanna on 20 maj 2008 kl. 12:00

Tack tack (och jo i efterskott!)

Anonym on 20 maj 2008 kl. 19:00

Ja det var allt en sagolik kväll och dag med för den delen!
Till helgen väntar nya äventyr!
Kramelikram // M

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers