Intervju

5/09/2008 02:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag gjort en djupintervju med en man som jobbar på en arbetsplats i Småland. Det var spännande innan, att vara intervjuare är minsann inte det enklaste och det kan lätt bli känsligt när man vill gå på djupet. Men det gick jättebra, det var givande och väldigt intressant och faktiskt riktigt roligt. Det kommer att bli desto jobbigare att transkribera hela intervjun som är bandad och tog nästan en timme. Puh!

Annars har vi hunnit med stallet, "ridplanen" är helt ok nu så jag har kunnat jobba med Leo en sväng. Kul att få komma igång efter allt hattande nu på våkanten då vi balanserat mellan is och sörja... , vi (läs Johan) har hunnit dra ihop allt skrot och elda, och nu blir det en snabb sen lunch sedan ska jag ställa mig och fixa ett beställningsjobb jag har fått i cateringbranchen.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers