Gullungen del 3

5/28/2008 07:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En sån dag. Och faktum är att alla dagar är ju så här. Olivia hinner vara precis överallt och hitta på en massa hyss och medan jag städar upp efter det ena så sker det andra. I morse till exempel så var jag i köket och samlade ihop alla bakplåtspapper som var spridda över hela köket i större och mindre delar. Under tiden så var Olivia i TV-rummer och plockade sönder DVD-spelaren. Jag skojar inte. Tur att vi har två. Nu precis för en stund sedan så var jag i TV-rummet och skurade golvet som alldeles nyligen var insmort med vindruvor efter Olivisens lilla picknick. Mutor så att jag skulle hinna äta middag. Medan jag skurade så smet gumman ut i köket..och ja det var här jag hittade henne:

Jammi!
Åhåjaja, det är rart med barn...

Etiketter: ,

10 hälsningar:

Anonym on 28 maj 2008 kl. 20:29

Va söööt hon är! =)

/ Annelie

Comment by Hanna on 28 maj 2008 kl. 23:34

Jo visst är hon hihi =)

Anonym on 29 maj 2008 kl. 13:19

*skratt* Vilken lite bustjej =)

Comment by Jessica on 29 maj 2008 kl. 18:07

Applåder från moster

Anonym on 29 maj 2008 kl. 20:05

Vilket busfrö, jag känner igen det från Emil...dom hinner vara precis överallt! :-D

/Malin

Comment by Hanna on 29 maj 2008 kl. 22:31

Maria: ja visst är hon! :)

Syrran: Hm undrar vem hon släktar på??

Malin: Det kan jag tänka mig, Emil är ju så himla duktig på benen också så det är nog full fart! ;)

Anonym on 29 maj 2008 kl. 23:25

Ojoj så vansinnigt söt hon är! Hon verkar ha fått en väldig fart på benen nu, hinner mycket bus...
Massor av creme fraich kramar till er och lilltjejen. Vi ses snart.
Faster Josefin

Comment by Hanna on 30 maj 2008 kl. 08:29

Jos: Jaa! Äntligen en kommentar ;)det gick ju i alla fall. Vi ses, Kram

Comment by Jessica on 30 maj 2008 kl. 23:29

Jag får nog åka hem snart och lära bruden nåra fler trix, jag kan ett par stycken tex tror det var något med en sked och blommkrukor vill ja minnas......hahahah kan även några med en öppenspis men ni har ju bara en fuskis så vi får ta nå annat......hahaha // Moster

Comment by Hanna on 31 maj 2008 kl. 09:01

Moster Jessica: Hm..tror egentligen inte att hon behöver lära sig några tricks ;) Hon kan så bra själv!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers