SPA-weekend och Mors Dag

5/25/2008 09:48:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår åkte jag iväg på min SPA-weekend som jag fått i födelsedagspresent av M, som även var mitt sällskap under helgen. Tänk vilken tur vi hade med vädret! Det kunde knappast ha varit bättre. Kommer lite bilder senare från helgen, har tyvärr min telefon och kamera på vift ikväll! Hur som helst så drog vi alltså iväg på SPA - ett hemma-SPA på hemlig ort! Vackert som tusan, lugnt och fridfullt men kallt i vattnet. Fötter, händer, ansikte och hår fick sig en omgång så idag är man som ny, i alla fall näst intill. Motion och GI-kost ingick i resan så det har varit en riktig hälsoresa.

Kom hem efter lunch idag, och blev uppvaktad på min allra första morsdag! Jag fick den fina mammaringen jag så länge önskat mig... Lyxigt! Sedan åkte vi iväg till min mor och uppvaktade henne, där blev det tacos till middag! Mycket gott - det var så länge sedan jag åt det. Hade rent blivit riktigt less på tacos men nu var det mumma igen. Kommer inte ihåg när jag var så här mätt sist. Är det fortfarande.. Ikväll har vi varit ute och krattat lite, riktigt skönt faktiskt. Sedan har vi uppvaktat Johans mor också, som svängde förbi som snabbast nu när dom kom hem från Prag. Nu sitter vi i soffan, Johan knaprar chips och tittar på Matrix (för första gången!). Jag sitter och bloggar eftersom jag sett den hundra gånger ungefär, samtidigt som jag önskar att jag fick se den igen - för första gången...

Etiketter: , , ,

3 hälsningar:

Anonym on 25 maj 2008 kl. 22:08

Ja usch när vi kom ut från bion jag du o M om ja inte minns heltokigt..Vi fick inte fram ett ljud, bara stog o tittade på varandra en bra stund! :P

Comment by Hanna on 26 maj 2008 kl. 21:59

Åtminstone du o jag.. Ja M var ju med men inte lika imponerad ;)

Anonym on 26 maj 2008 kl. 22:12

Nä minsann, ingen favvo direkt! ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers