Fruktsallad

5/10/2008 10:26:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi ätit och fikat gott, så gott! Smörgåstårta, princesstårta och en härlig chokladkaka med chokladkräm och "färska" hallon... Tårtorna var ett beställningsjobb som jag gjorde igår, tur man får vara med och käka också. Det är ju inte varje dag om man säger så. Nu har vi käkat popcorn, sett körslaget (om inte förr så måste man ju i alla fall se finalen?) och nu är det hockey som gäller. Vad passar bättre då än fruktsallad? Åhåjaja, idag är verkligen inte bästa GI-dagen, men vet ni vad - så bra som jag sköter mig alla andra dagar så känns det bara bra att få ha sådana är dagar också.

Imorgon har vi inte särskilt mycket inplanerat, jag är ridsugen så jag kanske ska skritta Pionen en sväng, Leo ska få en omgång med Lissan och så fyller ju storebror jämt så kanske åker vi förbi en sväng även om det är honom vi firat redan idag.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers