Idol

12/01/2007 12:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Givetvis har jag ju sett Idol ikväll också - trots allt!

Jag tycker verkligen att Amanda och Marie var superbra ikväll och det känns helt rätt att ha dom i Idolfinalen även om det inte var dom jag helst sett där från första början. Amanda visar hela tiden att hon har en stor bredd om än en säregen stil och Marie utvecklas hela tiden! Numer kan man ju faktiskt se henne uppträda också. Jag riktigt rös till både Maries och Amandas första uppträdanden ikväll. Jag ser finalen nästa vecka! Gör du?

 

Idol 2007

Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 1 december 2007 kl. 01:04

Maries andra uppträdande var jag tyvärr inte alls imponerad av..hon studsa ju bara runt o skrek/pratade. Men o andra sidan så förskolevikarien är lite tråkigt men sjunger grymt bra..men de e inte nån "artist" som daniel och amanda är..amanda är de omöjligt att hitta nått att klaga på efter kvällens framträdande!

Anonym on 2 december 2007 kl. 18:49

Jag fick ståpäls när Amanda sjöng första låten, inte bara jag föresten alla som var hos mig på glöggmys tyckte att det var en bra kväll med idol synd bara att Daniel inte var med...:-(
Såg föresten att Amanda och Marie sjöng på tv i lördagkväll gick sådär Amanda kunde inte texten nå bra och så var det ju en Marie låt!

Comment by Hanna on 2 december 2007 kl. 23:41

Storasyster:
Ja Amanda var fan hur grym som helst! Det tyckte Olivia med - kommer ett klipp...

Anonym on 3 december 2007 kl. 21:34

jo jag hörde om det..de va ju lite roligt att hon missa texten men de e lätt hänt när man står på scen att man får en blackout..hur mycket man än tränat och nött in bpde text och melodi..tro mig..jag vet hur det är..Ibanezen kan kännas otroligt främmande ibland :P (basen altså)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers