Mycket roligt på gång!

12/04/2007 03:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har mycket roligt att se fram emot nu ett tag!

På fredag så är det mammaträff! Det är alltid skoj, mycket skvaller som går in genom ett öra och ut genom det andra. Jag måste vara skittråkig att ha med eftersom jag aldrig vet (kommer ihåg nåt). Det är dessutom sånt bra skvaller som jag verkligen gillar att höra - positiva saker som vem som har fått barn och vem som står på tur och vilka som väntar... Det är ju bara mysigt! Och lite allmänt skvaller...(Skvaller som jag inte gillar är spekulationer hit och dit, som man absolut inte kan veta om det stämmer eller inte...och sjukdomar. Jag vill absolut inte höra om folk som drabbats av läskiga livshotande sjudomar som stora C och så vidare...då får jag ångest!)

På lördag så har Missarna tjejkväll och självklart kommer Miss H! Träffade Miss P idag och hon berättade om planerna. Miss S kommer däremot inte verkar det som - hon har nämligen en spännande date! Hoppsan..  Hoppas jag kommer ihåg nåt kul skvaller då från fredagen haha... Måste bara kolla med The Pimpmaster så att han kan vara barnvakt. Kanske, kanske är det då jag ska ta mitt vinglas som jag nu längtat efter så länge? Hm... vi får se! Nu när Olivia sover hela nätterna så är det ju faktiskt praktiskt möjligt... man är ju inte oumbärlig längre... på gott och ont. (Ehm, många interna namn här).

På söndag så ska vi koka karameller! Det gör vi varje år och det hör ju till julen såklart. Denna gång blir det hemma hos oss. Tror vi har provat alla möjliga olika smaker genom åren, men pepparmint, bittermandel och citron är ändå bäst. Mums!

Sedan blir det Julfest nästa lördag, Missarna ordnar för hela gänget och det ska bli riktigt skoj med snörugby, middag och partaj!

Jag fick även ett infall idag att bjuda några av våra nyare vänner på middag. Det vore verkligen jättetrevligt...ska ta upp det med Johan när han kommer hem och se om vi inte gör slag i saken snart!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers