Vaddå fånigt småleende...snarare nervöst fnittrande!

12/02/2007 11:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

 

Igår var vi ju och såg Magnus Betnér i schtaan! Så jäkla bra!! Det kan jag varmt rekommendera, han kommer tillbaka om ett år eller så...

...efter showen så blev det middag. Denna gång på Tatung där det faktiskt var alldeles lagom med folk sent en lördagkväll. Vilka enorma portioner - hur ska man få i sig all den maten hade dom tänkt! Bra portion till Johan i och för sig, men han orkade inte ens äta upp mina rester...då är det mycket (det vet alla som känner min sambo)! Hehehe...det fanns väl flera orsaker till att det var svårt att äta.. precis när vi fått maten så kommer nämligen Betnér och co. dit och sätter sig vid bordet bredvid oss... snacka om att man blev en nervöst fnittrande fjortis...hihi! Fram med mobilen och smyg-ta bilder! Jäkla dålig belysning och skitkamera säger jag bara - men ser ju inte ens vem det är ju! Men vilken kväll!

DSC00496 Jag mötte...

Olivia var hos mormor och morfar, och skötte sig supersnyggt! Somnade klockan åtta och vaknade bara när vi hämtade henne men somnade om så fort jag la henne i sängen hemma. Sen sov hon till klockan 07.00! Vilken tjej vi har va! Hon är ju superduktig..

Idag är det första advent, och som nybliven mor så känner jag plikten att informera min dotter om de olika högtiderna. Fadern bidrar gärna med sina kunskaper...

Mamma: "Olivia, idag är det första advent. Det innebär att om vi inte hinner klart julstöket idag så kommer Jesus och klubbar oss i huvudet"

Pappa: "...med Tors Hammare"

Olivia: "iiiiooooooooooo, gluckliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooooooooooooo, oh"

Så nu är det julfint här hemma, Jag och Johan har till och med bakat lussekatter nu ikväll - plus att vi har hunnit gå på skyltsöndan - det ni!

PB300100

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers