Usch

12/29/2007 11:02:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Känner mig lite ledsen och ensam just nu.

Johan har jobbat sedan åtta i morse eller nåt sånt. Han for då hemifrån då. Sen var han hem en stund på eftermiddagen för att äta och vänta på förstärkning eftersom det inte går så bra. Och här sitter jag alldeles ensam. Ja lilla O har ju sovit en bra stund. Och jag saknar vuxet sällskap men framförallt saknar jag Johan när han inte är här. Det är väl i och för sig positivt på sitt sätt - det vore ju illa om jag inte saknade honom..

Well, nu ska jag gå ut och ta hand om alla mina djur inför natten. Baloo, Skrållan, Findus, Pion, Leo, Agda, Sigge och resterande hönsen som inte har fått något namn ännu.

Sen ska jag gå in och lägga mig och drömma om att Johan är hemma och skräpar så jag inte saknar honom så mycket...

God Natt på Er!

Hanna (Puss till Johan)

P.S. I kylen ligger det en låda chokladpraliner, en låda chokladbananer, lite RockyRoadgodis. I skafferiet ligger det en påse Dumle. I frysen ligger det Arraksbollar, potatisbakelser, Lussebullar, hemkokta karameller, chokladpraliner, Chokladbiskvier, Glass, mera Rocky Road. I andra frysen ligger ett helt fat med knäck, kola och fudge. Jag har inte rört något! Fan vad jag är bra, och hur smart är det egentligen att börja med sånt här nu? Vem ska äta upp allt det där? Å andra sidan brukar vi ju ha sånt liggandes lääänge i frysen ändå. Har faktiskt kvar från föra årets julbak, det ska jag nog rensa ut i alla fall. Mina vänner, ni vet vart ni ska gå om ni vill ha fika och godis..D.S

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Anonym on 30 december 2007 kl. 08:56

Heja heja Hanna!!! Gud vad du är duktig som står emot jag ska börja efter nyår...igen....vi måste nog komma och våldgästa innan nyår och smaka på allt gott....=)

Comment by Hanna on 30 december 2007 kl. 11:40

Tack=)Ja det tycker jag absolut att ni ska göra!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers