Quelle surprise!

12/12/2007 12:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, jag gissade fel! Fast lite rätt hade jag i att hon sträckt på sig mer... 7750 väger hon och är 65 cm lång. Första gången jag gissat på för mycket haha. Hur som helst så tycker dom att hon följer sin kurva enligt boken - kunde inte vara bättre så det är skönt. Vaccinerat har vi gjort också, hon sa absolut ingenting om det utan lekte med sin leksak och skrattade mot barnmorskan...

Första överraskningen fick jag redan imorse. Åkte härifrån och det var -8,5 hemma och när jag kommer till Norsjö så är det -19! Sjukt att det kan vara så stor skillnad.

Vi hann med badet också! Jättekul var det och vilken skillnad det är när man har olika grepp och övningar att jobba med. Olivia tyckte det var superkul och sprattlade på som bara den! Dykningarna fungerade också! Längtar till nästa onsdag!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers