Dag 3 - Jobbigt

12/29/2007 08:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gårdagen försvann som i ett nafs, det gick hur bra som helst att vara kolhydratbefriad och jag tänkte att det här är ju ingen sak! Fick ju in en promenad också. Men i dag har det varit värre. Herregud så sugen jag har varit! Efter middagen (som förövrigt var en sen lunch - där har vi nog felet) så har jag trampat runt och bara velat ha något gott, något sött... Har ätit varma bär med grädde och knaprat nötter men jag är bar hungrig, sugen och inte nöjd. Men jag ger inte efter. Nu ska jag äta lite keso, ost och skinka så det blir lite mera matigt.

(Kan ju också bero på att Johan varit borta hela dagen och fortfarande -  hur länge vet jag inte men det går inte så bra. Hjälp från Luleå har just anlänt.)

God kväll!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers