Nya bloggar

12/28/2007 01:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har ett par nya bloggar som jag läser då och då! Det är Martina Haag's mammablogg (hon väntar sitt fjärde i dagarna). För övrigt så måste jag uppmana alla som inte läst hennes böcker/krönikesamlingar att göra det för dom är hysteriskt roliga! Tror faktiskt jag måste leta rätt på dem och läsa om dem nu! Den andra bloggen är Henrik Scyfferts blogg som jag tycker är riktigt underhållande.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 28 december 2007 kl. 21:28

Jäsingens vad du har varit flitig med bloggandet, jag har galet trist och har aldrig varit på maken till mycket tid när man inte jobbar!! Hoppas allt knallar på hos er...

Comment by Hanna on 29 december 2007 kl. 10:08

Ja ibland så glimmar det till...måste ju tokblogga nu tills jag blir utan dator! Allt är bara bra här, inte fullt lika trist då man har en liten Olivia som underhåller hela dagarna!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers