Ett bra köp

12/11/2007 04:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

När jag var gravid så köpte jag en kudde som stöd för min gravida kropp. När Olivia föddes fungerade den som en mysig och bekväm amningskudde. Nu använder vi den som hjälp i sitträningen, och den är mycket uppskattad att ligga och mysa på av såväl mor som dotter.... Den är som en lång orm, men kan snabbt göras om till en sittpuff för en liten. Att den är så skön och mångsidg beror såklart på att den är fylld med kulor och lätt att  forma...

PC110134

PC110135

PC110137

Finns på Lilla Mirakel i Umeå (som även har en Webshop).

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 11 december 2007 kl. 16:51

Hon är ju för bedårande lilla Olivia!! Kanske jag och Danne smyger förbi någon gång under helgen om ni är hemma, han är ju äntligen ledig en hel helg!! Ja jo jag med för den delen!

Comment by Hanna on 11 december 2007 kl. 21:18

Haha men nu hann vi ju före! Men ni är såklart jättevälkomna!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers