.torsdag

10/21/2010 11:52:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

10 grader kallt och strålande sol. Vilken härlig vinterdag! Måste fixa nya vinterskor till Olivia, och Svante egentligen också men han har i alla fall varmfodrade stövlar. Frågan är om de inte är på gränsen till för kalla en sån här dag. Oliva har egentligen också ett par vinterskor som vi köpte i fjol och som passar än för hennes fötter han inte vuxit så mycket. Problemet är bara att den ena skon luktar kattpiss! Uuuurk! Nån gång i våras har O antingen gått i KP eller så har skon stått i det – tror det var när Tilly kom till oss faktiskt i april – och hur jag än bär mig åt så får jag inte bort det. Har tvättat hela skon, det sitter i sulan men lukten tränger in på insidan så hennes sockor börjar lukta, haft den stående i ättikabad och så har hon fått försöka nöta bort det ute. Det går inte bort. Kan inte ha en unge som luktar kattpiss heller. Det blir nya skor. Om ingen har ett riktigt riktigt bra förslag som inte redan är beprövat.

Olivia är på dagis idag i alla fall. Nästa vecka tar Johan semester (!) och då får hon vara hemma såklart. Nu har Svante lagt sig här under min stol, tror sängen börjar locka… Ska göra ett sista blöjbyte bara. Har blivit några här på förmiddan.

Kan bjuda på lite bilder från telefonen i alla fall:

olivia lagar mat

min kökshjälp!

svanten

Svanten.

me

Undertecknad.

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers