.liten

10/12/2010 04:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag känner jag mig liten. Eländig. Irriterad på mig själv.

Men lilla bebis verkar må bra. Just nu lever den rövare och plågar min stackars mage, så jag önskar nästan att det vore lite lugnare. Varenda liten volt gör så ont, samtidigt som det känns tryggt. En sak mindre att oroa sig över just nu.

Jag blir så irriterad. Och ledsen på mig själv. Jag är så himla noga med att kyl och frys ska vara kall nog, och Johan får bannor varje gång han lämnar framme något för länge. Men helt plötsligt en dag chansar jag på en kylkonserv som av misstag hamnat i skafferiet en dag. Till mig och mina barn. Tack och lov hade Olivia ingen aptit men Svante han mumsade i sig. Tack och lov så var det bara min mage som inte klarade det. Antagligen för att mitt immunförsvar är nedsatt nu. Men dumt, dumt, dumt. Ligga här och ha ångest över det hjälper väl knappast heller.


- Later! (mobilbloggat)

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers