.lördag

10/23/2010 01:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vaknade i morse, inte så utvilad som jag hoppats. Tycker man borde kunna somna på kvällen när man inte har sovit natten innan. Men icket. Fick ont i min högra höft, kändes som om benet skulle lossna och så kröp det i benen igen. Omöjligt att ligga stilla och slappna av... Känns bra idag i alla fall.

Vädret ser fint ut idag. Borde gå ut men jag känner verkligen ingen lust. Är bara trött och less just nu. Barn som härjar, hunden som bara kräker hela tiden (fortfarande) och kaoset omkring mig. Måste få lite ordning på kaoset på utsidan, så blir det bättre med kaoset på insidan.

Just nu satsar jag på sovrummet. Det är en barnfri zon hela veckan lång tills J kommer hem och släpper in Svante som får härja fritt. Han bara älskar att riva ner alla böcker i bokhyllan, riva ut alla sängbord och ja, allt han kan hitta för här finns det grejer att riva ut. Som man inte får vara i. Finns det något roligare? Men jag bli galen... Det enda rummet som är mitt där jag kan ha framme vad jag vill. Kan jag inte få ha det ifred?





- Later! (mobilbloggat)

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers