.snö?

10/19/2010 04:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Stämmer detta kommer ett av mina barn att bli överlyckligt, och ett kommer att bli djupt besviken. Olivia sörjer att hon inte kan skotta snö längre och Svante älskar att kunna vara ute och springa igen! Jag känner mig kluven. Å ena sidan gillar jag inte snö, hatar snöskottning av hela mitt hjärta och skulle behöva ta ner sommarhagen färdigt samt mocka ur den klart. Å andra sidan är det mycket finare med snö, bättre ridmöjligheter än nu då det är snorhalt överallt, ljusare och det som göms i snö kommer inte fram än på ett tag...

Fast jag tror inte det blir så mycket snö i natt. Det är för varmt än.

(cool grej förresten, kom på att jag kan printscreena med telefonen)

- Later! (mobilbloggat)

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers