.lördag

10/30/2010 12:07:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Blev snudd på besviken i morse då  jag vaknade och det inte alls kommit några två decimeter snö som de hotade med. Inte ens två centimeter. Jag som tagit på hästarna täcken och allt (det händer minsann inte varje dag!) och ställt in en ny höbal i hagen så vi skulle slippa det i snöföret. Men bara snudd på besviken. Men än snöar det och vädret är faktiskt inte alls så mysigt.

Vaknade vid fyra imorse igen, kunde inte somna om. Hade precis lyckats somna då Svante ropade från sitt rum. Då var klockan sex och jag fick stiga upp och sanera hela Svante och hela hans säng. Inte så mysig start på dagen, men jag fixade det utan kräkningar i alla fall, alltid något haha. Brukar inte vara så stabil på mornarna. Svanten var trött, han sov nästan medan jag bytte och tvättade upp honom, och när jag la ifrån mig honom för att städa sängen sen. Så han somnade direkt förstås och jag fick sova ett par timmar till, sen fick Johan gå upp med honom när han vaknade nästa gång. Bra start på dagen!

Hittils har vi inte gjort något idag, vet inte alls vad vi ska hitta på… Olivia bygger hus och fjäll som hon och Svante kan bo i. Vad gör man en helt vanlig snöstormig lördag?

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers