.bellis

10/07/2010 11:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tog ju in hästarna en stund idag för vaccinationen, men någon tid för ridning fanns inte. Tänkte att jag hinner ju jobba lite med Bella i alla fall, det behöver inte ta så många minuter. Det gjorde det inte heller. Trafikträning har vi inte direkt haft, även om hon gått på bete vid vägen så jag tänkte att jag tar ner henne till vägen så får vi se hur hon reagerar. Det första som dyker upp är förstås en lastbil. Men hon reagerade inte alls. Hon tittade inte ens på den. Tråkmåns.  Så vi gick till hagen.

Olivia var rätt kul här om kvällen. Hon var jättejättetrött. Rätt tidigt, men hon var helt slut. Hon satt i bilen och tjöt fram varenda mening: Jhaaaag vhiiil intheee heeeem. Vi måste nog åka hem och sova, sa jag. “Men jag är inte alls trött, nu grinar jag inte längre” för att två sekunder senare tjuta igen tills jag sa att hon visst är trött. “Nää då” sa hon käckt. “Jag grinar inte alls längre” och så höll det på hela vägen hem… Undrar varför jag kom att tänka på det nu? Jag är nog trött. Men jag vihihilll inte sova.

 

Godnatt.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers