.söndag

10/24/2010 01:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Baloo mår äntligen lite bättre, aptiten är tilbaka och inga kräkningar idag. Skönt.

Vädret är helt underbart idag, och det är väl ändå det bästa med snö redan i oktober – man får liksom lite vårvinter då solen fortfarande värmer. Idag har vi varit lite piggare allihopa. Vi har varit ute några timmar och pysslat på, barnen har ridit Pion och Svante skarattade så han tjöt! Mammas gosse.. Jag tömkörde henne lite också för att jogga igång henne nu när hon fått vila lite. Räknar med att kunna sätta igång henne ordentligt nu då Johan ska vara ledig och sen jobba som vanligt. Förhoppningsvis kan vi inleda tömkörningen med Bella också då vi kan hjälpas åt lite, det är bra i början så här. Klippa, eller inte klippa Pion – det är frågan? Hon ser ut som en teddybjörn nu och blev blöt bara för det lilla vi gjorde idag så jag tror nog jag måste klippa henne. Övervägde att låta bli i vinter. Jaja.

Igår hade jag halsbränna hela dagen, och det är kanske inte så konstigt. Bär den ganska högt upp nu så det börjar trycka på. Johan säger att det är en pojkmage, men jag vet inte jag. Jag bar ju Olivia högt och ALLA gissade att det var en pojke, Svante var de flesta övertygade om att det var en flicka och ja.. det går bara inte att gissa! Men Olivia är säker på sin sak i alla fall. Hade även ont i ryggslutet, och det känns idag också. Det är synd.

Nu ska vi göra klart smörgåstårtan vi påbörjat, så kan vi äta en sen lunc/tidig middag. Mums..

 

Hörs

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers