.bra

10/07/2010 12:15:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag klagar ju bara alltid när något inte är bra, alla andra dagar som är toppen säger jag inget. Så det låter ju som om att det alltid bara är dåligt. Därför säger jag nu – allt är bra idag. Känns som om att jag skulle kunna ut och springa. Svante är frisk och kry. Olivia är frisk och kry. Johan jobbar haha. Allt var bra igår också, och så är det ju de flesta av veckans dagar. Känns faktiskt helt konstigt för mig att vara gravid, inte ha ont någonstans, ingen halsbränna eller annat konstigt. Så brukar det inte vara. Jag skulle aldrig märka att jag var gravid om det inte var för att Olivia tittar på mig (min mage) varje morgon och säger “Har du en bebis i magen, men den kan inte komma ut än. Den måste växa klart först, är det en lillasyster?” Det är nästan så jag oroar mig bara för att allt är så himla bra, för det är inte normalt. Wieeerd.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers