.sömnig

10/18/2010 03:55:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Blev precis akut sömnig. Att det ska vara så svårt att sova på nätterna när man verkligen behöver sova. Låg och vred mig ett par timmar efter att Johan somnat, det riktigt kryper i benen ibland så helst vill man bara ut och springa. Antar att det blir tryck på någon nerv varför det blir så. Sen när jag väl lyckats somna så drömmer jag så mycket och så hinner jag springa på toa flera gånger varje natt. Resten av familjen har dock sovit gott. Alltid något. Men jag ska väl inte klaga, det känns ändå lyxigt att få må så bra och känna sig så fräsch i kroppen under denna graviditet så lite sömnbekymmer får jag försöka leva med! Det är kanske mest synd om Johan, när han kommer hem efter sin tiotimmars arbetsdag så släpper jag allt och så får han ta över för då måste jag få vila. Och barnen vill ändå bara vara hos honom då…

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers