.tisdag

10/26/2010 05:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lite har vi fått gjort idag i alla fall. Efter att ha betalat räkningar och ätit frukost nummer två försökte jag vila en stund. Men det är inte så lätt med två busungar som håller igång pappan...

Gav upp när Svante skulle vila och tog med mig J och O ut i det fina vädret. Vi tog ut Bella och hon fick stå i stallet själv (helt lugn) och sen var vi ute på prommis med både träns och gjord på! Hon bryr sig verkligen inte allt om grejorna hon får på sig! Så duktig. Jobbigast var nog att behöva gå från de andra hästarna, men vi gick inte så långt. Får sådana sammandragningar...

Efter utevistelse och lunch så åkte vi för att kolla på en bäddsoffa, bättre begagnad. Den var ok, men bredvid stod en riktig guldklimp! En 60-talssoffa? med smart bäddfunktion, faktiskt ännu bättre än den andra. Mycket coolare och kommer att passa superbra i gästrummet/kontoret.



Har en liten stol/fåtölj i samma stil dessutom! Dubbelt så mycket kostade den men den här behöver jag inte klä om!

Nu väntar vi på att middan ska bli klar. Tisdag är det fisk som gäller och nu provar vi ett nytt recept som var enkelt och snabbfixat blir det bra delar jag med mig... Det luktar gott.


- Later! (mobilbloggat)

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Birgitta on 27 oktober 2010 kl. 09:05

Tror du den är bekväm sova i?

Comment by Hanna on 27 oktober 2010 kl. 09:45

Den är väl ungefär som alla bäddsoffor skulle jag tro. Beror på vad för bäddmadrass vi lägger på

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers