.kväll

10/19/2010 09:46:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så har vi klarat oss igenom den här dagen också. J kom faktiskt hem en timme tidigare än vanligt.. och kanske, kanske blir de verkligen färdiga i veckan! Hoppas det!

Nu ska jag inta soffan och se lite desperata husfruar och kanske House om jag orkar. Tänker inte gå och lägga mig tidigt för jag får ändå inte sova, det är ingen idé att ens försöka. Jag överlever ju uppenbarligen på några timmars osammanhängande sömn, synd bara att man inte orkar något på dagen sedan. Idag har jag haft konstanta sammandragningar så fort jag varit uppe och rört på mig, det känns som om man får mjölksyra i hela magen och sen går det ut i armar och ben. Enormt ansträngande att röra på sig över huvud taget då det blir så, men det är bara att fortsätta. Har varit ute ett par gånger med Svante som fått springa av sig och gunga, släpat vattenhinkar till hästarna några gånger och lite sånt. Hålla igång måste man ju vare sig man orkar eller inte. Det är väl tur.

Barnmorskan imorgon, ska bli intressant…

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers