.tisdag

10/19/2010 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon. Gick i säng i tid igår med hopp om att få sova gott em gång. Det ville sig inte riktigt, jag började må jättedåligt så jag var mest uppe och sprang, tankade isvatten och hängde på toan. Kul natt. Somnade till slut, eller snarare small av? Har varken märkt att Olivia kom till vår säng, att Svante vaknat och fått välling eller att Johan gått på jobbet. Det är lite ovanligt. Nu har jag fått imig frukost och känner mig lite stabilare igen. Strax dags för dagis!

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Alexandra on 19 oktober 2010 kl. 16:50

Jag har också såna nätter när jag inte märker av nånting. Det känns så märkligt när det har hänt en massa grejor som man inte har koll på ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers