.fredag

10/22/2010 08:56:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sista dagen. En dag kvar. Så låg Johan och mantrade igår kväll innan han somnade. Det känns bra, sista dagen för den här gången. Nästa vecka ska Johan vara ledig. Schemat lär ju ändå vara fullspäckat, vi har en hel del att ta igen som inte blivit gjort senaste 6 veckorna. Men det ska bli bra.

Igår kväll var det ja. Johan somnade snabbt som vanligt. Inte jag. Spring i benen, det riktigt kryper i dem ibland. Helt omöjligt att sova, jag bara ligger och snurrar. Till slut lyckades jag somna i alla fall. Vaknade knappt två timmar senare av att Olivia kom till oss. Sen låg hon och snurrade i sängen i ett par timmar. Halvsovandes. Suckade och pustade, snörvlade och klappade på mig så fort jag rörde mig. Baloo behövde ut ett par gånger. Inte konstigt, han åt en halv pizza igår (Den skurken. Jag orkade ju inte ens halva pizzan så jag sparade resten i kartong men nog hann han fram i ett obevakat ögonblick och slukade alltihop)!  Till slut kapitulerade jag till Olivias säng. Det blev ju lite lugnare men det tog nog ytterligare nån timme innan jag somnade. Precis innan Johan drog iväg på jobbet, för då vaknade jag till igen. Svante vaknade klockan åtta. Jag har med våld fått ihop max fyra timmars osammanhängande sömn i natt. Jag kommer att vara död idag. Nu ska vi käka frukost, sen måste vi på byn en sväng.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers