.vill

1/10/2010 09:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

saker jag skulle vilja just nu

-gosa med Svantes gosekinder. Men det får jag inte för de är forfarande ömma och svullna. Men inte riktigt lika varma längre. Så snart kanske man får gosa med dem igen.

-Käka ost. Tänk ostbricka, eller pizza, paj, gratäng… Frikadeller med parmesan. Mmmm.

-Äta en filtallrik till frukost.

-Äta Non Stop. Men vi har ju avgett ett inget-godislöfte så det är kört ändå.

-Äta Non Stop i kladdkaka – det räknas väl snarare som dessert?

 

Ja, men det var ju inte så mycket jag ville då. Fick jag bara, skulle jag nog inte vilja hälften av det heller för jag är faktiskt proppmätt. Men några Non Stop finns det alltid plats för.

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers