.tretton

1/05/2010 06:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

tretton dagar sen jul alltså. Vad gör ni ikväll, nåt särskilt? Trettondagsafton lär ju vara en stor festhelg, men jag har aldrig någonsin tagit den seden i bruk. Så här dags brukar jag vara less på festande och ätande och bara njuta av eventuell ledighet istället. Nu har jag inte preccis festat mig less, och jag njuter mest av Johans ledighet. Men idag gör vi inget särskilt alltså. Förutom ritar kök och så haha.

Vi har faktiskt lyxat till det med cafébesök, jag kände mig mindre fattig en stund eftersom skolterminerna drar igång snart och mina böcker säljer hur bra som helst just nu. Från 2-3 böcker i veckan till 2-3 böcker om dagen… Vilket innebär att jag svarar på sjuttioelva mail om dagen med olika förfrågningar om priser, utgåvor och annat!

Nu ska jag ta och fixa lite våfflor tror jag. Vi lyxade till lunchen med en riktigt smaskig sallad och nygräddat bröd.  Allt tog slut så ingen av oss har varit särskilt hungrig.. förrän nu då.

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers