.camp ulriks – dag 19

1/29/2010 11:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DSC_0200

DSC_0203

DSC_0205

Nu har vi golv i köket! LYXIGT!

Sketasnyggt blev det också, bortse gärna från att det är jäkligt skitigt nu, men jag känner inte riktigt att det är någon idé att skura än.

Svante har godkänt det. Olivia sa till byggaren att det inte blev bra och att hon skulle bygga själv… hihi.

Jag har även hunnit spackla alla väggar och slita tapeter förstås inför tapetseringen. Imorgon planerar vi dock att börja bygga köksinredningen – förutsatt att Johan är hemma för han har beredskap. Sen har vi ingen assistans heller under morgondagen.

Vi har fortfarande inga ben till köksön, har i och för sig inte letat.. Men kanske finns de nära till hands om vi har riktigt tur.

 

Later./HL

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by Erika on 30 januari 2010 kl. 10:16

Snyggt! Mycket imponerad måste jag säga. Vad spännande att ni ska börja med köksinredningen nu, är riktigt nyfiken på slutresultatet. Ni har ju en självvald tomhet i köket, min är mest störande. Kram!

Comment by Hanna on 30 januari 2010 kl. 22:58

Nja, självvald vet jag inte eftersom det är en vattenskada som är orsaken ;) Men just nu känns vår tomhet mest positiv och din situation är ju lite annorlunda. Hoppas du får lite ordning i hemmet nu, och lite ordning i största allmänhet! Och lycka till med nya jobbet! Spännande, jag vet ju inte ens vart du kommer att jobba nu? Kram!

Comment by Erika on 31 januari 2010 kl. 11:50

Tack! Kommer att jobba på arbetsförmedlingen kundtjänst i Arvidsjaur. Mer betalt, mindre ansvar. Men har bara tagit tjänstledigt så länge, vill ju känna på om det är nånting för mig. Riktigt spännande är det dock. Anställningen börjar med en lååång utbildning, jätteskoj!

Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers